Khamis, 31 Disember 2009

kesangsian terhadap sahabat....






harini 31/12/09.member aku sorang nih...namanya muhamad wan firdaus vesparados@puyul tiba2 ja jadi baik sngguh....mmg heran la aku ngan budak2 yesssss....dia kata nak wat makan2 kat umah aku..mmg sbelum ni x pnah la blaku kat dia..dia kata dia supot smua...ptg tu dia p la ngan budak2 umah aku kat pathallah bli barang2 nak masak..bli la daging skit ngan beras basmati zahabi..maklumlah...nak wat kenduri la katakan..sedia la brg2..balik mai umah dia bincang ngan aku soh wat msak nasi kat dia sok..aku pon ngan rasa rilek2 stuju nak msak kat dia..hahahah.

menjelang sok hari...dia ngan budak2 yess smua berimpun la kat umah aku ni awai2 pg buta...time tu aku tidoq...aku dgr la dpa dok smbng2..msak la skit2 ja..untuk budak2 yess yang ada la dlam 20 orang...umah aku ni leh katakan sbagai tempat nak wat kunduri..tempat tgk bola..tempat brimpun budak2 yess....aku x tau budak pirdaus ni nak msak pa....alah..x ksah la msak papon...jnji leh makan ja...soronok2 ngan kwan2...hari2 terakhir 2009..esok nakmasuk 2010 dah..ltih sgat..menu dia wat mudah ja....nasi daging ngan ayaq asam mkan ngan dagig rubuih...mudah ja kan menu dia...ksian kat pirdaus...aku x tunaikan janji aku...aku kata nak msak nasi kat dia...akhir2nya dia gak yg msak nsi...aku tgk dia mcm mrajuk ja.....tp aku tnya dia dia kata dia x merajuk...alah!aku tau dia mrajuk..bkan nak hbg....hahah...ksian kat dia..tp yg aku heran bersama ngan budak2 len,awatla dia tlalu baik sgt....x pnah2 blaku sjak dok mser ni...hahahahah...satu lg kmi tnya apakah motif utama dia wat makan2 ni....dia kata rahsia....sapa tau bgtau aku sat

Tiada ulasan: