Ahad, 27 Disember 2009

sudah lama tidak menulis....

alia hannan



aisyah humaira
alhamdulillah...akhirnya dapat jgk aku menulis setelah beberapa bulan bercuti di malaysia....pulang kemalaysia menziarahi ibu bapa dah keluarga....rasa rindu pada mereka...skurang2 dapat juga melihat orang baru dalam keluarga yg x sempat aku melihat lagi sebelum ni...terutamanya kehadiran kakak ipar aku yg baru...selepas itu kehadiran anak menakan yg kedua...aisyah humaira..yg kini berusia hampir 2 tahun..kemudian kehadiran permata sulung abg aku....alia hannan...yang kini berusia setahun...kemudian kehadiran abg ipaq baru...bro aku panggil dia...orang yg agak sporting dan merapu cam aku....aku balik malaysia dapat jga aku jmpa ngan mereka smua...tp yang utama aku balik kerna kesihatan mak aku yg aku sayang...kesihatan yg tidak menentu...alhamdulillah slama aku balik..kesihatan mak aku semakin baik...

Tiada ulasan: