Selasa, 9 Februari 2010

Malaih oh malas,,,,,,,,,



Exam dah bis....lani pon cti sat..x lama sgt....tp kurg lama sbb pasni nak mula sem 2 plak..mcm2 la aktiviti...budak2 yesssss pakat dok turun padang dah men bola...aku plak dok kat umah....nak kata kuaq mmg x kuar dah...dok umah pon mengeletaq hbis badan2...bkan sbb takot..tp sjuk...almaklumlah,musyim sejukkkkkkk....mmg dok lam bilik pon berasap bla benapas....bkan isap okok wai...tp sjuk..hahaha...tp marin dan gak aku turun main bola ngan team yess.....dok pikiaq mmg x mau men dah...tp bla pikiaq blik nak bg gerak2 otot2 dan tulang2...aku turun gak la sat...

Aku dan main lbih kurang 10 minit ja......x tahan sgt...dah la pakai baju nipis...ngan angin plak sjuk sgt+berabuk...mmg aku x than daaaaa.....pakat2 beringuih abih bdak2 yess....tu laaaaaaaa...gagah nak main sgt...tp x pa jaaa...kes nak bg tulang2 gerak blik..hahaha

Aiiiiii......tiap2 ari aku mengeluh...apo dah jadi wai!!!aku dah smpai tahap malaih sgt.......smua qeja pon malaih..klo main malaih x pa la gak...ni kitab2 pon x buka lg ni.....x buka bnyak pon x pa dah...tp bka la skit...adoiiiiiiyaaaa...malaish sngguh aku ni....klo alasan malaih tu mcm2 aku leh bg....tp aku x kan bg alasan sbb alasan utama mmg malaih...nak kata dok kuaq enjoy.....mmg x dak dah....nak kata main..mmg x sgt..tp,tp,klo bab tidoq.....mmg dahhhh...tu btoi la.....tidoq mmg rajin gak skit2...tambah ngn sejuk+lihap tebai...wuishhhhh...mmg bes laaa...kat tanah melayu pon x dapat mcm ni...hahaha...lani umah aku sunyi dah...dulu2 masa dok exam mmg meriah...masak nasi blambak2...biasa laaaaa....ramai..la ni sunyiiiii sopiii...

Kdg2 aku nak gak meriah tp bukan mariah...bla org x dak rasa sunyi...bla qamai serabut la plak....ssh noh camni...la ni pon msa aku tgh karang cita ni pon aku dok 2 orang ja ngan kassim...yg len nuh men bola x bis2 lagi....sakan sungguh hampa main....aku nak kuaq umah malaish plak...mmg padan laaaa...tu sbb org tanta x knai aku sgt...dok plak bkawn2 ngan budak2 yess ja.....

aku kna amik smangt skit nak mulakan hari2 bru aku nih...x kan nak trus camni...aku mntak smngat kat budak yess dpa bg gak..tp bg pon smgat soh main bola dan wat mistake bila main bola..hahahahaha.....mako aku pon p la mintak smngat kat MAKCIK aku yg marang kerapu..dan la dia bg skit2..x kisah laa....jnji dapat gak skit..SUDAH2!!!!aku malaih dan nak tulis ni...len kali aku tulis lak..dok tunggu bdak2 umah kelik x kelik2 lg.....ka la nah..salam .....

Tiada ulasan: